EN NATT PÅ TOALETTEN

Sorry för dålig uppdatering hörrni.
Vet ni vad jag gjorde igår? Jag syndade, och inte så lite heller! Det blev Max, godis, kladdkaka, chips, kyckling med klyftpotatis och så lite vin på det :) Det kändes som att jag gjorde något sådär riktigt busigt, lixom pirrade i hela magen så fort jag åt något. Haha. Kände mig som ett litet barn när jag stoppade godiset i munnen. Jag kände att jag var tvungen att ha en sån dag nu för att orka gå vidare med bantingen, jag började tappa fokus och tycka att det gick för jävla långsamt och bara var jättetråkigt!
Nu är jag fit for fight igen! Idag har varit en mellandag, ätit grymt mycket nyttigare än igår iallafall, men inte följt min diet till 100%. Men i morgon så, då är allt som vanligt :)
.
Tobbe och Johanna var här igår och i natt. Vi hade det supermysigt! Handlade, spelade spel, lagade mat och tittade på film :) Dock var det någon som snarkade inatt, så jag gick in och la mig på toaletten, drog in min madrass, stängde dörren, och låg där med huvudet under handfatet och fötterna i duschen. Men gud vad skönt! Mörkt och tyst. Dock började luften ta slut frammåt morgonen, men det funkade bra ändå.
Senare kommer Annie och Carro hit och kollar på Solsidan. Det är mycket som ska göras innan dess, plugg, disk och promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0