EFTER FEM DAGARS TRÄNING KOMMER EN VILODAG

Jag är sjukt sleten idag, trött och lite småstel och slite små smärtor här och där. Efter 5 dagars intensiv träning är jag idag förtjänt av en vilodag. Det är under vilan som man bygger upp. Den lilla meningen har jag tjatat om så fort jag inte har velat träna. Bara det att jag under den tiden byggde upp bukfett istället för muskler, men idag tänkte jag bygga muskler med vila!
Jag ska strax gå ner i källaren och hämta upp lite gamna jeans som jag tror kan passa nu :)
Senare idag kommer en lista upp på hur min veckomeny ser ut, som jag nu har kört i en månad och sen kommer punkt nummer 6. Mitt mål med träningen.
Kan vara ett trevligt avbrott mitt i mitt intensiva plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0