CITYGROSS IN MITT <3

Då är det dags att höjja motivationen lite!
Jag och Elin pluggade i en halvtimma innan Wicky ringde och sa att det var dags att bege sig till CityGross för att veckohandla. En timme senare och 400 kr fattigare är nu min kyl fylld till bredden med kesella, keso, kyckling och frukter i överflöd! Måste ju dämpa mitt sockersug på något sätt och då är ett äpple eller kesella blandat med fun light perfekt. Med detta vill jag inte säga att frukt är godis, den som kom med det påståendet borde ha stryk.
Sen dröjde det fem minuter från att vi kom hem till att Elins sambo ringde och sa att hon var på akuten. Hejdå Elin. Men det gjorde ingenting, jag kan lika gärna sitta här och skriva själv, tar lite längre tid, men är ändå ganska skönt att ha något konkret att skriva på.

Kommentarer
Postat av: Josse

När jag blir jätte sötsugen så mixar jag en halv banan, blåbär, några jordgubbar, lite hallon med en halv burk kesella och lite minimjölk. På morgonen blandar jag i lite havregryn i med så blir man mättare längre :)

2011-02-28 @ 20:14:38
URL: http://viktigtmeddelande.blogspot.com
Postat av: Ida

åh, det låter supergott! måste verkligen prova. perfekt mellanmål ju!

2011-02-28 @ 20:44:54
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0