BMI=NORMALVIKTIG

Idag har varit en bra dag. Jag har varit på bra humör hela dagen, vaknade med ett leende på läpparna, förmodligen för att jag idag skulle få äta havregrynsgröt till frukost! Gjorde dock bara en halv portion och ett knäcke till det och det räckte alldeles utmärkt, och sen varm mjölk och lingon på. Gud på gott!!!
Jag ställde mig faktiskt på vågen en sista gång, kunde fan inte låta bli!! Tamtadam! Nu har jag gått ner 8 kg, och är enligt BMI normalviktig. Äntligen!!!
Jag vet att man inte ska gå efter det, men det är ändå en sådan otroligt skön känsla att inte behöva kalla sig själv överviktig längre :)
.
Annars har dagen flutit på, jag har läst det jag ska till skolan, ätit det jag ska och så har jag varit ute och gått med Wicky och hundarna i en och en halv timme. Så skönt, och solen lyste och det var så fint :)
Ser ni vilket missnöjt uttryck min hund har? Nej, har tycker fortfarande inte om Pysen, och Pysen gör inte ens någonting mot Hebbe längre! Långsint den där Hebbe...
Fick ett trevligt brev idag :) Kanske något sent, men det är inte lätt att komma ihåg allting minsann ;) Haha.
Alldeles strax ska jag till Afron. Idag ska jag sätta upp håret bättre än jag hade det i söndags, tidernas sämsta toffs hade jag fått tag på, och håret bara gled ner hela tiden, superirriterande och supervärdelöst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0