ÅTERGÅTT TILL DET NORMALA

Denna dagen har faktiskt varit något effektivare än var gårdagen var, eller ja nu ska jag inte trycka ner på min och Elins förmåga att arbeta för när det väl gäller är vi duktiga. Projektplanen är igång iallafall :) Vi har väl kommit halvvägs med bakgrunden ungefär vilket är ganska bra med tanke på att det finns väldigt många bra böcker om MS att plöjja igenom. Strax bör jag dock lägga av, ska skriva klart symptomdelen (jättelång) och sedan tackar jag för denna dagen.
Resten av dagen ska jag laga mat, kyckling med bladspenat blir det idag, sedan promenad med taxi. Han får inte gå så långt idag, en halvtimma tror jag kan vara lagom, han gillar ju inte detta vädret så han bryr sig någon inte speciellt mycket. Jag däremot kan inte ta hänsyn till att vädret är taskigt, för ikväll är det löpning. 40 min ungefär är tanken att det ska bli, minst. Träningsvärken är dock tilltagande i skinkorna kan jag säga, men det är sånt man får stå ut med helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0