AT ELINS PLACE

Sitter för tillfället hos Elin och gör om vår teoretiska referensram som tydligen inte blev som den skulle, men men man har ju all tid i världen på sig till allting så det är ju lugnt, att man sen också har statistiktenta på fredag är ju ingenting att oroa sig över.
Min träningsplan för veckan ser ut som följer:
Måndag: 55 min spinning
Tisdag: 55 min spinning
Onsdag: 60 min Afro
Torsdag: Vila
Fredag: Ev. löpning, får se hur formen är
Lördag: 60 min Afro
Söndag: 60 min Afro.
Fatta vad jag blev glad när jag såg att de hade lagt in tre stycken afropass denna veckan! Jag kommer ju vara uppe och sväva på moln hela veckan! Haha! Och fram till på onsdag har jag kört fem dagars träning utan vila.
Och i morse kunde jag även göra en Tamtadam! ARMHÄVNING!! Haha, jag är nöjd med den.

Kommentarer
Postat av: Johanna G

detta är den finaste bilden jag vet på dig :)

2011-02-14 @ 21:51:40
Postat av: Ida

Tackar! :D

2011-02-15 @ 08:02:27
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0