5. Favoritmuskel.

Min favoritmuskel på alla andra är axlarna, jag älskar välformade axlar väldigt gärna ihop med ett par välformade armar, och med en musklad rygg är det ju så man inte kan släppa blicken!
Men det är på andra ja... Mina axelmuskleer är så gott som obefintliga.
På mig själv får jag väl säga att min favoritmuskel är vadmusklerna. I och med att jag har ridit väldigt mycket så har de alltid funnits där och de har varit ganska fina :) Och så är de jäkligt effektiva i uppförsbackarna!
Afrodans idag blev det. Gårdagen tog kål på underkroppen och dagens afro tog kål på resten. Hade så ont i armar, axlar och var sjukt trött i rygg och mage att jag bara ville lägga mig ner och gråta! Men det går ju inte, även fast det var äckligt jobbigt går det ju inte att säga att det inte är roligt och underbart. Och att man ändå är lycklig och glad efteråt gör ju det hela ännu bättre.

Dagens outfit. Tröja Stadium. Byxor Ullared ;)
Och så lite kvällsmat. Lättkeso, blodapelsin och knäcke med ost och tomat utan smör. Det är det bästa med att träna, att få äta det godaste på hela dagen, kvällsmat!

Kommentarer
Postat av: Juice

Shit vad jag är sen med att läsa allt det här men, yes, favoritmuskel var värt väntan, axlar är så fruktansvärt fina när man fått till de där oförskämt raka axlarna med supermycket struktur i, fast musklerna i axlarna kan verkligen bli aldeless för brutala och förstöra siluetten totalt, inte bra. Det är förresten fett coolt med starka vader, heja dina! ^^

2011-02-20 @ 19:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0