2. I öronen när jag tränar.

När jag slöspringer eller springer långt är det för tillfället Harry Potter och Hemligheternas kammare som gäller. Jag älskar att försvinna bort en stund, in i magins värld samtidigt som benen går av sig själv.
När jag har intervallträning har jag för tillfället Absolute Dance Winter 2011. Gillar att träna till den skivan, många bra låtar som är lite pumpade. Där jag kör intensivt i varje refreng i varannan låt och sedan lite lugnare i verserna samt i ungefär varannan låt.
När jag ska mäta nya rundor har jag mobilen med mig, då jag inte har någon fancy löparklocka med GPS i. Då är det P3 som gäller. Eller laddar jag någon bra dokumentär. Typ som ligga med P3 där dom diskuterar hur man ser ut när man kommer. Mycket underhållande enligt mig och folk lär ju skratta åt mig när jag springer förbi och samtidigt skrattar för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0