15. Då tränar jag helst

Jag tränarr både när jag är på humör för det och inte humör för det. Det viktiga för mig är känslan under och efter träningen. Hur nöjd man kan vara på sig själv och hur man ser hur allt slit och all svett ger resultat på kropp, hjärta och lungor.
.
Men helst tränar jag utomhus på sommaren. Det finns väl ingen som ungått mitt tjat om löpningen i sommarstugan och att sen bada med alla kläderma på efteråt?
Men helt tränar jag när jag känner att jag har tid för det, det är då jag kan ta i och bara koppla bort hjärnan. Gärna efter en stressig dag när man känner att man har fått allt man skulle få uträttat, då kan man sätta sig på cyklen, ut i spåret eller skaka loss. Samla energi och göra sig av med stressen för att sedan slänga sig i soffan med en frukt och ett glas mjölk resten av kvällen.
.
Nya öronhängen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0