13. Mitt bästa kosttips.

Denna punkten har jag fasat för då jag inte känner att jag är rätt människa att ge just kosttips, jag är har alltid varit överviktig och har den sista tiden gått på en väldigt strikt kost. Men jag kan ju alltid försöka...
.
Om du vill gå ner i vikt funkar det för mig att ha en strikt diet som man inte kan fuska med. Jag behöver för att komma igång ett strikt schema som säger; gör såhär och såhär och såhär! Annars bara fuskar jag, blir förvirrad och får dyskalkeli typ. Men det funkar ju inte i längden riktigt.
.
Det är som alla säger, det som går in ska komma ut. Lätt som en plätt!
Mycket kakor= Mycket träning.
Lite kakor= Lite träning.
.
Man måste anpassa sin kost till sin livsstil, har man en aktiv livvstil får man automatiskt äta lite mer, vill man bygga muskler får man äta mer protein och vill man gå ner i vikt får man gå ner i kcal. Jag tror att de flesta innerst inne vet vad som är bäst för dem själva. Om inte så märker man väl om man går ner, upp eller står stilla.
Min lille tax :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0