10. Då mår jag som bäst.

Allra bäst mår jag efter ett riktigt bra träningspass, endorfinnivån är hög, man har haft jävligt roligt, man är sådär skönt trött i kroppen och så är man framför allt jävligt nöjd med sig själv!
När jag har tränat känner jag mig oövervinnerlig, jag känner att jag kan klara precis allt! Jag blir så stolt över mig själv att på endast ett halvår har helt slutat med cigg och alkohol. Detta har hittils gått mycket lättare än vad jag själv trodde! När jag tänker på det mår jag bra. Jag mår bra för jag känner den stora skillnade på min kropp och jag är glad över att jag helt på egen hand har lyckats uppfylla detta.
Om man bortser från att jag mår bäst vid träning mår jag även bäst en sommardag hemma i sommarstugan vid havet. Ligga i hängmattan och lyssna på en bra ljudbok, samtidigt som syrran står och spänner sina muskler under ett träd, Hebbe ligger i en buske och sover, farfar håller på med grillen och farmor hackar sallad. Då mår jag som bäst. Plus i kanten är att man när som helst kan ta en löparrunda för att sedan springa ner till bryggan och hoppa i och svalka sig med alla kläderna på. Då mår jag som bäst.

Kommentarer
Postat av: linn

tusan, det låter himla fint o mysigt! särskilt sommarbiten ;) du fick verkligen med den riktigt sköna känslan där!

2011-02-21 @ 15:18:55
URL: http://metrobloggen.se/linnnathalie
Postat av: Ida

Det bästa är att vi kan göra det tillsammans i sommar! :)

2011-02-21 @ 16:58:41
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0