4. I min träningsväska.

Ja, detta är min träningsväska. När jag tränar är jag färgglad och älskar rosa och turkost. Det gör att man blir lite gladare och lite piggare. Till vardags är det för tillfället mest naturfärger och svart och vitt som gäller, eftersom det passar min hudfärg lite bättre, men på träningen, då är det annat som gäller!
Vad har vi här då?
  • Väska
  • Svetthandduk
  • Vattenflaska
  • Löpartejp till knäna, man vet aldrig när de börjar krångla
  • Träningsklacka + Pulsband, Polar f6.
  • Knäskydd
  • Armband så man kan hämta ut sina biljetter till träningspassen, samt komma in och ut ur lokalen när den inte är bemannad.
  • Toffsar
  • Hårband

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0