PLÖTSLIGT HÄNDER DET

Är det någon som på allvar tror att jag kommer kunna sova nu eller?
Nej precis, inte jag heller.
Sitter här och tittar på Dead Poets society, ensam för tillfället. Efter det blir det One tree hill.
Jag älskar tanken på att vara ledig i morgon. Det får det att pirra i hela magen :)
Jag ska sova länge, typ ända tills Wicky kommer förbi i morgon för att få in hand omlagd. Jag är så duktig :)

Nu blev jag plötsligt trött, kanske inte så konstigt med tanke på att jag gått upp vid 5 varje dag denna veckan, och fått mindre än 5 timmars sömn varje natt.
Så de säger jag väl god natt då.


Kommentarer
Postat av: farmor

Ta det lugnt i dag o var rädd om dig. Tänker på dig. Kramar

2010-10-01 @ 10:47:47
Postat av: Ida

Tack farmor :)

Jag tar det väl alltid lugnt ;)

hihi.

2010-10-01 @ 13:08:00
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0