KAPTEN RÖD

Jag är ganska lycklig för tillfället, även om mina ögon inte mår så bra. Dom värker, är rödsprängda och otoligt känsliga för ljus. Är detta farligt? Kommer jag bli blind?
Det kanske är dags nu att ringa tll ögonläkaren igen?
Det allra sämsta är att ögonmotagningen på lassarettet där jag är skriven bara har telefontid mellan 8 och 10!!
Det suger verkligen!

Idag har vi haft terminens bästa föreläsning. Smärta och smärtlindring. Jag har verkligen lärt mig jättemycket idag, och det känns skitbra!

Nu ska jag ut och gå en långpromenad med Taxi, sedan hem och sova, städa och plugga innan man ska iväg på kalas hos Ramsingen.

Lite irriterande bara att när det för en gångs skull kommer ett bra band till Stallarna så missar man det för att man är upptagen med något som är vikigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0