HIHI

Jag och Wicktoria stannade på en lekplats idag när vi var ute och gick, vi blev så himmlans sugna på att gunga!
Så där satt vi och gungade och hade det hemskt trevligt.
Vi kom fram till att alla absolut inte blir snyggare bara för att de gått ner ett par storlekar i vikt.

Sedan fick hon gnälla lite över hennes krämpor hon fick efter avtrillningen på ridningen igår. Jag var så snäll att jag lindade hennes stukade hand, och ska in där kl 6 i morgon igen för att linda om den. Vilken tur hon har som har mig! ;)

Sen måste jag säga att jag ser fram emot fredagen, på många olika sätt, men som alla andra bloggare kan jag ju såklart inte avslöja vad det är som hander ;)

Nu sa jag försöka sova, pratiken börjar kl 7 i morgon, och jag är glad om jag får i alla fall 5 timmars sömn i natt som det ser ut just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0