LET'S BE SERIOUS

Är det lathet?
Ja, förmodligen är det anledningen till at jag inte har bloggat. Antingen det eller så har jag verkligen inte haft tid. Faktiskt så tror jag nog att det är det senare alternativet.
Det har varit skola, plugg, promenader med taxen och sedan min löpning.
Idag är jag totalt död.

Varit på stan mellan tio och fyra. Först var det ett besök hos tandläkaren, gjorde en lagning av en lagning som hade gått sönder. 715 spänn, det suger verkligen STORT!
Och dessutom hr jag tandvärk nu, och det är inte ens i den tanden som dom borrade i!
Som tur var så hade jag Wicky med mig som kunde hålla mig i handen. Tack <3

Sedan blev det lite shopping. Blev ett par underbart sköna buxor från Gina. Beiga. Väldigt snygga oxå.
Massa hundgodis till Hebe inhandlades också.

Nu ska jag börja storstäda så lägenheten ser fin ut tills mami och syster kommer på lördag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0