ANTIOXIDANTER OCH C-VITAMIN

Jahaja. Bibblan igen då.
Jag har nog sovit stenhårt i natt, när jag vaknade låg mitt glas i en miljon bitar på golvet, jag hade ett missat sms och ett missat samtal och inte vaknat av något av det. Oh my.
Det krossade glaset resulterade i att jag ska upp min stortås undersida = Jättemycket blod!
det enda rätta men kan göra då är att sätta en plåsterlapp på tån, ignorera röran och bege sig till bibblan.

Dessutom känner jag att jag börjar bli sjuk. Hurrey!
Frös som en jävla gris igår hemma hos Wicky, fast att det låg en katt i mitt knä och en filt över mig.
I morse vaknade jag med ont i halsen och nu börjar jag dessutom frysa ännu mer, ont i näsan och suddig syn.
Inte konstigt att löpningen kändes tung igår...

Här ska det käkas antioxidander och c-vitamin för hela slanten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0