JAG SUGER PÅ ATT BAKA, MEN GER DET ETT FÖRSÖK

När jag nu satte mig ner för att börja skriva tänkte jag skriva lite om alla dessa koppar te som resulterar i att man måste ränna på toa hela tiden. Men sen ångrade jag mig då jag visste att minst tre personer skulle skratta och säga att det är typiskt mig att kissa på de mest olämpliga tillfällena.

Istället ska jag säga att jag ikväll kommer göra något jag sagt att jag ska göra i ett och ett halvt år. Jag ska på Kick-Off med Smålands. Jag har kanske inte just sagt att jag ska göra precis detta, men jag har sagt att jag ska göra mer saer här på Campus och träffa fler människor.
Så nu har jag äntligen lyckats få med mig en näve vänner som ska till Sivans för lite lekar och umgås med Smålands.

Jag hade dessutom tänkt att jag ska ställa mig och baka något idag. Vet inte om det ska bli en kaka eller ett bröd bara.
Jag kan säga att jag verkligen är urkass på att baka.
Jag är grymm på att laga mat, men baka, det kan jag fan inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0