Tenta om en stund då. Fy fasicken. Det är ...

100media_imag011 (MMS)

Tenta om en stund då. Fy fasicken. Det är fan psykiskt påfrestande! Men jag hoppas det kommer gå bra... det är fortfarande vissa saker som jag är biten osäker på, men om jag bara koncentrerar mig ordentligt så hoppas jag att det kommer gå bra. Efter tentan kommer pappa och hämtar mig. Hem till Sölvesborg för kalas då älskade syster fyller 19 år idag! Älskade har blivit stor nu. På kvällen blir det mys med chips och två flaskor vin. Är smickrad över att hon hellre är med mig än att vara ute och festa. Köpte ett par strumpbyxor igår med. Tänkte först, när tusan ska jag använda dessa? Men tror dom kommer kunna passa till det mesta. Nej, nu ska jag läsa igenom allt en sista gång innan jag ska iväg! Tror jag ska inom Wicky först och få en lyckospark.


Kommentarer
Postat av: Liza i klassen :)

Lycka till!! Hoppas det gick bra!!

2010-09-25 @ 10:53:22
Postat av: Ida

Tack du!

Det kändes faktiskt riktigt bra :) men man vet ju aldri vad eva-britt definierar som bra...

Men man får bara hoppas.

2010-09-25 @ 12:07:11
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0