MIN SPÄRR PÅ 28 MIN

Jag har nu i princip skrivit klart första uppgiften på hemtentan. Men seriöst alltså, är allas lika dåliga som min är? Jag som annars brukar vara en jävel på att slänga ihop lite halvsanna historier som egentligen inte handlar om någonting men som ändå låter jävligt bra.
Får tvinga nåra vänner i morgon att läsa den och se vad dom tycker, är den alldeles för jävlig får jag väl börja om från början, och då verklgen lägga på ett jävla kol.
Det har dock sagts att man nästan alltid brukar få komplettera någonting och då gör jag hellre det sen. För nu har jag riktigt mycket att göra.
Har ju lixom en salstenta att göra nästa lördag också. Och en praktisk uppgift på tisdag. Så jag har att göra kan jag säga.
Men jag kämpar på, och jag känner att jag verkligen har haft en riktigt bra diciplin på mig idag!

Varit ute och springit nu med, men gud vad jag var rädd! Nästan kolsvart ute, konstiga ljud i buskarna och runt en sjö. Ni kan kanske bara tänka er vad som rörde sig i mitt huvud under tiden.
Samtidigt undrar jag hur jävla svårt det ska vara att springa på under 26 min på 4 km? Jag kämpar, och jag kommer aldrig under 28 min. Varför??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0