LOVE ME AND YOU

Hur ska jag kunna träna om jag varje dag har såhär ont i benen efter praktiken?
Helt trött i hela benen, dessutom sjukt ont i knäna.
Trodde jag skulle kunna komma undan med att endast behöva tjepa det ena knät inför varje löpning, men icke...
Så nu verkar det som att man ska behöva köpa knäskydd, och til båda knäna dessutom! Extra kul är att dom ligger på drygt 300 kr stycket. Inte okej.

I morgon händer det grejjor alltså!
Ska starta dagen med träning. Första träningen på 2 veckor, så det får mjukstartas med 4 km. Så jag känner hur formen är. Får dessutom känna efter ordentligt om förkylningen är borta.

Sedan är det städning i källaren, städning av lägenheten och ansning av mig själv.
Jag kan villigt erkänna att jag inte hållt i en rakhyvel på nästan tre veckor. Folk kan ju kanske lista ut varför själva om dom tänker på min dagsform de senaste veckorna.

Sen blir det förhoppningsvis fredagsmys på hög nivå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0