JAG BEHÖVER EN NY FJÄRRKONTROLL

Nu tillbringat 7 timmar i bibblan. Jag har mat med mig så jag kan klara mig minst tre timmar till.
Läst igenom allt jag ska, så nu är det väl bara att börja skriva antar jag.
Allting tar dock alltid mycket längre tid än vad man räknat med, varför är det så?
Huvudvärk har jag fått nu också dessutom.
Blä

Jag vill hem till min soffa dessutom och min TV och min knasiga fjärrkontroll.
Om jag trycker på 3 sänks ljudet, om jag trycker på off kommer jag till kanal 4, trycker jag på 8 kommer jag till texttv. Osv.
Vad gör man åt något sådant?
Det är ju kanske lite pinsamt att gå in på Elgiganten och fråga om dom har en fjärrkontroll som passar till en tv från tidigare stenåldern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0