FYRA NYANSER AV GRÅTT

Har levt som i en dimma de senaste dagarna. Panikångesten har varit värre än någonsinn. Eller ja, på två år i alla fall.
Har kämpat som en galning och jag har klarat det. Känns till och med lite som att jag börjar komma upp. Men som alla andra gånger vågar jag inte hoppas. Energin är helt på noll. Det tar på krafterna detta kan jag säga.
Vanligtvis när jag haft en panikångest attack så är jag slut resten av dagen.
Nu har jag haft ca 10 stycken två dagar i rad. Det är tufft.
Men jag älskar tipset jag fick i skolan, Andas i fyrkanter. Det har verkligen hjälpt.
Jag vill att allt ska vara som vanligt, jag vill inte att folk ska tycka synd om mig.

Jag mår så jag klarar mig.

Kommentarer
Postat av: johanna "kissie" gustavsson

puss på dig gullet!

2010-09-15 @ 19:07:10
Postat av: Ida

ååååh!!!

Kissie har kommenterat min blogg! :D

Puss på dig oxå gullet. Gillar dina bröst så jädrans mycket.

2010-09-15 @ 19:35:36
URL: http://idusens.blogg.se/
Postat av: Kissie igen

taaack! finns lite toplessbilder ute på dom nu på skvallerbloggarna hihi.

och tack för idolbilden du och din kompis ritat! <3 Pussen*

2010-09-16 @ 17:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0