DETTA EVIGA PROBLEM MED HÖSTJACKA






Gud vad det ska vara svårt att varje år köpa en höstjacka. Förra året köpte jag en kinnjacka som jag detta året avskyr, så om det är någon i stl 40-42 som vill ha en i mc-modell, ring mig.

Detta året vill jag ha någon av dessa ovanstående. Helst av allt vill jag ha någon från Acne då dom har gjort de snyggaste jackorna denna sesongen, men min plånbok vill inte samma sak som jag. Så det får bli ett snäpp billigare och ett snäpp fulare.
Just nu står det mellan nr 1,  och nummer 3.
Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Linn

Nr tre tycker jag :)

2010-09-18 @ 17:18:03
Postat av: Anonym

Jag tror dock att jag har bestämt mig för nummer 1.

Den har bruna lappar på armbågarna som gör jackan lite annorlunda :)

Dessutom var den billigast :P haha.

Puss.

2010-09-19 @ 12:40:56
Postat av: Juice

livet blir mycket lättare om man har samma jacka alla årstider i 6 år :) prova?

2010-09-19 @ 12:50:39
Postat av: Ida

Haha, Det funkar inte för mig.

På sommaren svettas jag, på hösten är det lite mitt i mellan, då behövs det en jagcka som är lite halvt fodrad så man inte fryser ihäl av sin sommar/vårjacka eller svettas ihjäl av sin vinterjacka. På vintern fryser jag konstant= en mycket tjock jacka. och vår och sommarjackan kan man ha ihop.

En hel vetenskap.

2010-09-19 @ 15:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0