DET ÄR NÅGOT VITT I MIN MUN

Här sitter jag nu med en kladdig tandborste i käften.
Med vit sörja rinnandes från mungipan. Typ...

Stack bort till Wicky och mös lite. Har börjat få ångestkänslor på kvällarna.
Mår rent ut sagt helt skit varje kväll man ska börja varva ner.
Ont i magen, glansiga ögon och hjärtklappningar. Skillnaden denna gången är att jag inte vet hur jag ska få bort det, det har jag vetat alla andra gånger, men inte nu.
Dom andra gångerna har mina sätt inte varit särskilt bra. Det är slut med det nu.
Visst, det är många gånger man har tänkt, bara en gång till... Men det vet jag inte skulle funka. Inte alls.

Det sämsta av allt just nu är att jag ska krya ner i min obäddade säng och läsa en bok om manodepressivitet.
Känns ju otroligt underhållande såhär på en onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0