FINMIDDAG OCH NYA SKOR

Kanondag med Linn och syster i Kristianstad.
Fick mina skor, dock blev det endast ett par löparskor, från Asics. Fullt tillräckligt i alla fall då dom kostade 1500 kr.
Får väl helt enkelt gå in på Scorett i Växjö där det verkar verkar som att det är det enda stället som har de skorna som jag vill ha.
Att det ska vara så svårt!
Sen blev det ett nytt läppstift och en ny mascara.
Jag trivs så himmlans bra i läppstift. I stället för att ha massa färg på ögonskuggorna, som jag har haft innan, så tycker jag att det känns mer jag just nu.
.
Ikväll blir det finmiddag med Tobbe och syster, jag undrar vad dom har tänkt sig för mat, känner dock att min mage står mer ut just nu än vad den brukar göra. Får ta tag i det i morgon igen när jag kommer tillbaka till Växjö.
.
Igår när jag gick hem från festen upptäckte jag hur hemma jag känner mig här.
Hit vill jag nog flytta när jag har levt klart det jag ska, upptäckt det jag vill upptäcka och sedan blivit lite mer mogen. Då vill jag flytta tillbaka hit.
Stan har allt som är viktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0