TVÅ TIMMARS SÖMN

Klarade natten otroligt smärtfritt, var faktiskt riktigt mysigt måste jag säga :)
Dock fanns det nästan ingenting att göra, eller ja, man hade ju lite småsaker att göra hela tiden. Men inte stressigt för fem öre.
.
Armen har dock förstörts... Det är nångon jävla nerv som kommit i kläm i armbågen, svartnar för ögonen och hela kroppen känns förlamad om jag försöker sträcka ut armen, och sen har jag börjat få stickningar i handen.
Har gråtit en skvätt också. Jag vill inte vara skadad mer! Jag vill kunna träna! Nu har jag dessutom sömnbrist eftersom både mamma och pappa har ringt och väckt mig, sovit två timmar det senaste dygnet. Helt trött också.
.
Ikväll är det middag med hela familjen, det kan ju bli trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0