JAG OCH ALLA MINA TANKAR

Ja, jag erkänner. Jag är sockerberoende!!
Så, det var det första steget på vag va?
Idag har jag tuggat nästan ett halvt paket med tuggummi. Nu efter middagen känner jag smaken och lukten av Ahlgrens Bilar. Får bli att jag häller i mig lite sött te i stället. Tur är väl oxå att jag inte har något sött hemma, förutom frusna jordgubbar. Kanske till och med bli en sån att sutta på sen ;)
Någon annan som har varit sockerberoende?
.
Praktiken idag har varit en pina! Har varit trött i både kropp och huvud. Har ansträngt mig för att ens ha ett humm om vad som skullat göras. Jag får panik då, för jag vet att jag kan, och jag är rädd för att inte bli godkänd.
.
I morgon är det träning igen.
Tanken var 4 km + backträning. Har hittat en riktig monsterbacke som jag vill försöka ge mig på. Men just nu känns inte kroppen riktigt på topp, har lite smått träningsvärk efter måndagens ridning och gårdagens löpning. Jag vill vara på topp på jobbet i morgon, och jag måste erkänna att jag blir lite trött resten av dagen när jag springer. Och om jag ska backträna kommer jag nog definitivt vara det!
Så då är frågan, hålla hårt på mitt schema eller vara på topp på praktiken? Är löpning + energidricka ett alternativ?
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0