TRÄNINGSKLÄDER?

Vädergudarna verkar verkligen vilja testa min självdiciplin till det yttersta. Verkligen elakt!!
Men jag ska inte ge mig!
Tycker det är så svårt att veta vad man ska ha på sig när det är kallt ute. Har egentligen aldrig tränat särskilt mycket under vintern. Men eftersom Johanna började sin Göteborgsträning runt jul sist så borde hon veta.
Om man har tur hittar man något i Ullared, dom har ju faktiskt en del bra märken där ibland om man har tur.
.
Ullared ja, vad behöver jag? Träningskläder och underkläder. Julklappar. Det är väl det antar jag. Har egentligen allt jag behöver. Kläder hittar jag nog lite basplagg och sånt kan jag tänka mig.
Vi är typ 17 stycken som ska dit tillsammans, hyrt stuga har vi gjort och ha knytkalas. Kommer bli superkul!
Var där förra året med samma gäng.
.
Nu ska jag slänga in en kyckling i ugnen, kycklingsallad blir det till middag, det var längesedan det.
.
Man hade ju inte tackat nej till detta från Helly Hansen, men jag har inte råd med ett underställ för 700 kr.

Kommentarer
Postat av: Johanna

dom hade såna löpartajts för 99 kr på ullared som jag och Annie klämde på idag :)

2010-10-19 @ 19:18:51
Postat av: Ida

OOOH!

Hoppas jag hittar något som passar då :)

Men jag behöver inga tights. Dom jag har nu kostade fan 700 kr så dom får jag dras med ett tag till.

2010-10-19 @ 23:12:18
URL: http://idusens.blogg.se/
Postat av: Johanna

aaah, okejdå. Men dom hade tröjor osv också i funktionsmaterial så det finns säkert nåt som passar :)

Haha, 700 kr.... är mycket.Men dom är säkert grymma! Jag handlade för 800 kr igår och då lyckades jag ändå skrapa ihop en del ;P

Nu ska jag snart till skolan o göra den där hälsomottagningsgrejen..

Lycka till på praktiken idag snutti!

2010-10-20 @ 07:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0