MI LAJKI

Yrkeshandledning och halvtidsbedömning idag.
Yrkeshandledningen, var lärorik, vi skulle kolla på olika epikriser och sedan se vad som är bra och dåligt med dom. Jag skrev min epikris som jag använde mig av förra veckan, så jag visste att det var hur mycket som helst som var fel med den. Men man är ju där för att lära sig.
.
Sedan var det bedömningen. Blev halvt underkänd på självständigheten, jag måste fråga mer, vara mer framåt, komma med egna förslag och sånt. Jag var tydligen tyst och tillbakadragen.
Låter detta som mig??
Men när dom sa det kom jag på att jag verkligen har varit sån, och det skrämde mig lite. Min handledare trodde att det var så jag var som person.
Jag har gjort det för att jag nog hellre håller tyst än gör fel.
Och sådan har jag nog alltid varit när det gäller jobbet. Att jobba har alltid varit känsligt för mig, det är nog det enda stället som jag är rädd att göra fel på. Bara jag gör det minsta fel så går jag och grämer mig över det i en halv evighet ibland.
Jag vet att jag är där för att lära mig, och att jag alltid har min handledare bakom mig, så det är ju nu jag ska ta chansen att fråga, vara framåt och lära mig.
Är verkligen första gången någon säger till mig att jag är tyst och tillbakadragen.
Kan inte släppa att jag ens hade förmågan att ens vara sån...
.
.
.
.
Nu till något trevligare.
För dig som vill vara tidig med julklapp till mig kan jag tipsa på ett armband från Mi Lajki.
Kostar just nu 210 kr på Camparde.se ordinarie pris är 700 kr och kampanjen varar ett par dagar till.
Säg till om du vill att jag ska köpa det till mig själv från dig ;)

Kommentarer
Postat av: farmor

jag ger dig gärna det, bara du inte ändrar dig till jul

2010-10-14 @ 21:56:30
Postat av: Ida.

Tack Farmor!

Jag ringer dig i morgon, har jättemycket att prata om.

Pussar!

2010-10-14 @ 22:26:06
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0