...

Jag är ännu en gång på väg in i en nu fas i mitt liv.
En fas där jag kommer känna att jag är 100% tillfredsställd med mitt liv.
Jag har den senaste veckan tänkt till över hur jag vill att mitt liv ska se ut.

Jag har kommit fram till att jag inte vill ha en pojkvän, det passar faktiskt inte i mitt liv just nu, dessutom är jag så rädd för att om jag skaffar mig en pojkvän så hindrar det mig från att göra det jag vill med mitt liv.
Så alla ni som går runt och oroar er för mig över det, och jag vet att ni finns där, snälla gör inte det.

I morgon ska jag på ett hemligt uppdrag med en hemlig tjej. Jag hoppas på att allting går som planerat för då kommer mitt liv gå in i ytterligare en fas i mitt liv. En ännu bättre fas.

Nästa praktik ska jag åka utomlands, palla ha vårdboendepraktiken här hemma... Nej, fy vad tråkigt, det ger mig absolut ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0