TRÄNING

Blev ingen löpning till stallet idag. För det första så slutade jag en halvtimma senare än vad jag egentligen skulle. Och för det andra så var jag tvungen att handla, då maten i min kyl lyste med sin frånvaro.
Men det blev till att cykla så lite motion fick jag allt.
.
Det blev inte heller något examinationssamtal då mina patienter inte var så villiga att prata med mig. Jag gör ett nytt försök i morgon och hoppas då att det han kommit in någon ny så jag kan få göra mitt samtal.
Däremot har jag för första gången stuckit med en butterfly och satt PVK i en fot :)
Så jäkla stolt över mig själv ska jag vara! Haha.
.
I morgon är det löpning på schemat. Tänkte först springa 4 km, sen hem och hämta min väska och sedan springa till jobbet. Jag var lite smart idag och tog med mig mat till jobbet både för idag och i morgon så jag är redo. Tog också med mig handduk, tvål och underkläder. Så nu är det bara strumpor och deo jag behöver ha med mig :)
.
Nu ska jag av med ridkläderna och krypa upp i soffan med en stor kopp te :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0