SOFFSTÄLLNING OCH TRÄNINGSPLANERING

Orkar egentligen inte blogga. Tänkte bara jag skulle uppdatera en snabbis om helgen.
.
Ida fyllde 21.
Fest hos några som fyllde 20.
En konstig fest med massa typ 95or?
Jag och Lillan provicerade lite, tjejerna hade hakorna nere vid fotknälarna och killarna blev som tokiga.
Fantastiskt kul.
Sedan fällde jag och Wicky varandra så vi hamnade i diket båda två, låg där och skrattade en bra stund.
.
Idag har det blivit kebab, soffställning och bio.
The last airbender. Verkligen inte min typ av film. Men den var så fin och så fantastiska rörelser.
.
Nu blir det mer soffställning för i morgon blir det träning.
Gå till och från jobbet, cykla (är dock väldigt sugen på att springa) till stallet, rida en timme och sedan hem igen.
På tisdag börjar också min schematräning, tre dagar i veckan som det ser ut nu. Tisdag, torsdag och lördag. Två 6 km och ett en mils pass de första två veckorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0