SAMMANFATTNINGEN

Antal träningspass (exklusive ridningen): 3
Tid: 2 timmar, 18 min. 
Sträcka: 22 km
Medelpuls: 160
Maxpuls: 202
Medelpuls %: 81
Maxpuls %: 102
Kcal förbrukade: 1605
.
Jag kan inte annat säga än att jag är riktigt nöjd! Jag känner glädje, jag har energi och jag är på bra humör!
Detta ska inte förstöras av att jag går runt och oroar mig över vad jag äter. jag skiter i allt vad dieter heter och äter vanlig mat. Jag ska bli en hälsosam människa, inte en pinnasmal människa.
Det hälsosamma utseendet kommer med träningen, inte med maten. Så funkar det på mig i alla fall. En bonus är ju dock att man blir mer motiverad till att äta bättre mat när man tränar regelbundet och har ett mål.
.
.
Så länge ingen säger vad dom tycker jag ska skriva om så kör jag på såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0