MÅLERI MÅLERA

Jag lagade middag till min kära syster och hennes boyfriend igår. Blev fläsk och chiligryta med bandspaghetti. Jag vet att Wicktoria hade älskat den grytan så jag får nog ta och laga den till henne någon dag.
Då blir hon glad :)
Tittade på P.S I love you, och grät faktiskt inte en enda gång! Tyckte bara att den var så sjukt fin, eller så var jag kanske så trött att jag inte orkade bli känslosam. Man vet aldrig med mig.
.
Hemma i Växjö är jag vid halv sex, vill så gärna ut på en liten runda med mina nya skor och känna in dom lite. Vi får se hur formen känner sig då, kan ju inte vänta hur länge utan att prova.
.
Nu ska jag ut med taxi och sedan upp i syrrans nya lägenhet och måla lite. :)

Kommentarer
Postat av: Wickan

Hon älskar när du lagar mat till henne! :)

2010-10-10 @ 11:09:26
Postat av: Ida

Kommer när hon minst anar det ;)

2010-10-10 @ 14:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0