IBLAND KÖR MAN PÅ REN VILJA

Löpning.
Det gick så jävla dåligt samtidigt som det gick så jävla bra!
Jag är helt säker på att den rundan är längre än 4 km. Måste verkligen mäta den annat än på eniro.se.
Tyckte jag höll ett bra tempo, och ändå sprang jag på 30 min exakt. Det är inte jättebra.
Jag har ju i och för sig inte sprungit på en månad, så det kan kanske ha lite med det att göra.
Jag lyckades dock få upp pulsen lite och det kändes, 84 % i stället för 81 % som den brukar ligga på. Det är faktiskt stor skillnad.
Och så kom jag upp i 95 % i puls. Jag undrar hur det känns i kroppen när man ligger på 99 %. Måste försöka komma upp i det, bara för skojjs skull lixom.
Trots att jag inte sprang så snabbt som jag ville så kom jag ändå upp i den puls jag ville, jag ville öka pulsen och orka hålla den där. Handlar mycket om vilja för mig.
Jag älskar känslan av att ha kontroll över mig själv.
Att dagen har varit så lyckad för mig har mycket att göra med att jag lyssnat på Munken som sålde sin ferarri tre gånger nu, och så har jag äntligen hittat en träningsblogg jag gillar.
http://mirandasminut.se/
.
Nu ska jag äta kvällsmat, köttfärsfyllda paprikor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0