ATT DEJTA

Då ska man strax iväg och ta nattpasset på praktiken. Fast att jag sov till 2 så är jag ändå helt slut nu, och jag förstår inte hur jag ska kunna vara vaken till kl 8 i morgon bitti. Bara tanken ger mig panik! Sitter här med min tredje kopp kaffe, fortsätter jag såhär så kommer dessutom min mage krevera. Hoppas det är mycket att göra så att jag kan leva på överskottsenergi. Sätter jag mig ner kommer det gå åt skogen.
.
I morgon ska jag ner till Blekinge, hoppar av i Kristianstad, jag och syster ska in på löplabbet och skaffa nya skor. ÄNTLIGEN! Hoppas bara att jag kan använda dom snart. Får passa på att köpa ett knäskydd också. Vet att jag kommer börja träna för tidigt, men jag pallar fan inte sitta inne längre!
Igår var jag ute och gick 4 km, utan att ha det lindat, och det har jag fått sota för i natt, knäet värker och hoppar hit och dit där det själv har lust att sitta.
.
På lördag ska jag på dejt med Linn :) Ska bli så mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0