VART TOG MIN GLÖD FÖR SAKER OCH TING VÄGEN?

Jag har inte tålamod längre. Jag har ingen kämparglöd, inget go. Jag känner inte att jag kämpar längre, varken med plugg, träning eller ridning.
.
Innan kunde jag plugga 12 timmar om dagen och hela tiden ha världens koncentration och jag gav mig inte förrän jag kunde det!
Vad gör jag nu för tiden? Jag pluggar 6 timmar och ger sen upp även om jag inte är trött det minsta.
Träningen, vad hände med spinningpassen? Bodypumpen? Friskis och Svettis? Allt det som jag älskade. Att ta ut sig in i det sista, pressa, flåsa, känna blodsmak i munnen bli yr och att benen sedan skakar av ansträngning och utmattning. Vad hände med dom dagarna?
Vad gör jag nu? Fiser runt tre dagar i veckan med en puls på 82 % Det är nästan pinsamt mot vad jag gjort tidigare.
Ridningen har jag också tappat, inte alls lika kul längre. Har säkert förmodligen att göra med att dom bästa hästarna, ledarna och gruppen fanns i Olofström.
Det är en sak som Olofström faktiskt kan, och det är idrotten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0