VISSA SAKER ÄR INTE RELEVANTA, VISSA SAKER ÄR TOTAL LYCKA

Idag har jag inte varit särskilt effektiv. Eller ja, för att vara mig har jag inte varit effektiv. En dryg timmes powerwalk, hittade en ny löparrunda som var väldigt trevlig. Sedan stack jag till stan med Ramsingen. Hämtade kläder på sjukhuset gjorde vi. Fikade på Askelyckan och satt där och hade det extremt trevligt.
Sedan skulle vi ju in i den där jobbaiga affären, även kallad Stadium. Annie skulle hämta sin nya snowboardhjälm och jag har ju suktat efter en ny löparjacka i en halv evighet. Och där hände den... 700 kr. Fick dock 10 % i rabatt för att jag samtidigt blev medlem. Och då kan man ju lixom inte säga nej. Man kan ju inte heller säga nej eftersom att det på mina nya tights är lila sömmar på sidorna och mitt pannband har också lite lila i sig.
Och sen det faktimet att jag kommer få leva på under extistensminimum resten av månaden och lite till är ju inte relevant för tillfallet. Då behöver jag bara kolla på min nya jacka, ta på den, känna mig smal och sedan sticka ut och känna mig duktig.
Det är lycka för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0