JAG KAN VARA STARK, JAG KAN FÅ ALLT. JAG KAN SPRIDA FÄRG, JAG KAN REGERA

Här har det varit dött i ett par dagar minsann! Mycket har dock hänt. Tror jag har haft världens trevligaste helg, känns som den har varat i en hel vecka.
Fredag, mys med Linn, Pepparkaksbak och middag med mamma, Tobbe, syster och Linnéa. Fest i Sölvesborg. 20 minusgrader ute, skadad rygg, en strumpa, en duschkabin och hemma halv 6. Har nog fan aldrig frusit så mycket i hela mitt liv! Kom på den briljanta idén att stoppa om mig med soffkuddarna. Det funkade sådär.
Lördag, Vaknade upp, förmodligen fortfarande full. Gick ner på stan och köpte ett par vrålsnygga byxor! Visar en annan dag. Sen blev det en chailatte på Coffee House. Kalas hos pappa. Bakfylla och sedan tillbaka till Olofström och Linnéa.
Söndag, bus med alla hundarna och Linnéa. Kristianstad med henne och Lennart. Burgerking och en blöt hamburgare. Hässleholm för att hämta en kompis. Tillbaka till Kristianstad för att köpa en tv. Snöstorm hem till Olofström. Pizza, 500 och tvmys :)
Måndag, tentaplugg och fika med Linn.
Tisdag, Tillbaka till Växjö med Emmy. Tentapanikplugg, tenta, veckohandling. Och nu snart ska jag till Carro för pepparkaksbak och Victorias secret fashion show.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0