UNIVERSITY OF THE WEST OF SCOTLAND

Nu är det äntligen gjort! Anmälningarna är skickade, passet är scannat och motivationsbrevet är skrivet. Om mindre än ett år sticker jag till University of West of Scotland! :D Jag kommer äntligen göra något som jag velat så länge. Så man inte bara går här på skolan hela tiden, utan att man verkligen tar denna chansen när man får den. Visst, jag kan inte skryta om att min engelska är den bästa, men jag kommer lära mig och jag kommer ångra att jag var sådan fegis om jag inte åker bara för en sådan sak. Jag är så glad nu! Jag är glad över att jag vågar och jag är glad att jag inte bara snackar om att åka, utan nu faktiskt också kommer göra det.

Kommentarer
Postat av: Juice

wihoo, duktig flicka, skottland är ju hur fint som helst :D

2010-11-26 @ 17:45:57
Postat av: ida

Ja, jag hoppas det! har surfat runt lite och det verkar kalasbra!

2010-12-04 @ 00:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0