DUBBAR IT IS

På fredag ska jag hem och rota i mammas garderober efter några julgradiner. Något måste hon ju ha liggandes eftersom vi innan bodde i ett hus som var typ dubbelt så stort. Sen på lördag ska jag också ner på stan i Sölvesborg för att handla nytt julpynt. Röda blockljus och uppdatering av mina Cultsaker står på listan :)
.
Tanken är att jag ska bli klar med tentaanteckningarna om en timme, så att jag sedan kan titta på Greys i en timma, samtidigt som jag i pauserna städar. Sedan är tanken att jag ska sätta på en träningsdvd. Det är då fan inte kul att träna i snöstorm! Det tycker inte ens jag. Eller ja, det kanske hade varit roligare om jag hade haft ett bar dubbar på skorna, eller om jag köper vinterlöparskor, fast det har jag egentligen inte råd med.
Jag må betraktas som en pensionär. Men hur ska jag annars klara av träningen om denna vintern bestämmer sig för att vara lika dan som förra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0