SCROTUM

Vi är så himlans bra, jag, Annie och Carro.
Jag förklarade för flickorna idag att om vi bara hade varit lite effektiva så hade vi varit klara med det vi skulle på ett par timmar i stället för en hel dag. Då förklarar Carro tydligt för mig att om vi hade gjort så, så hade vi ju inte umgåtts med varandra alls lika mycket. Vilket är väldigt sant.
Så mycket som jag har skrattat denna veckan har jag inte skrattat i hela mitt liv tror jag. Jag har skrattat så tårarna sprutat. När jag börjar skratta börjar Carro skratta åt mig, Annie börjar skratta åt Carro och sedan blir det som en fin spiral. Underbart.
.

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha fan vilken snygg bild :D Man sätter nästan i halsen och får en liten chock när man laddade upp sidan :D haha

Har inte heller skrattat så här mycket på länge! Tur att vi har så kul ihop :D

2010-11-18 @ 22:38:37
Postat av: ida

2010-11-19 @ 16:47:03
Postat av: ida

Hahaha!!!

Jag hoppades lite på den reaktionen faktiskt. Så länge ingen får en hjärtinfarkt och där så är jag nöjd ;)

2010-11-19 @ 16:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0