LYCKLIGT LOTTAD

Kom på igår att det är ju fan ingen ridning idag! Väldigt besviken blev jag då jag var pepp som fan. Men sen blev jag lite gladare då jag kom på att jag faktiskt kan ägna dom två och en halv timmarna till att köra ett riktigt distanspass. Vet dock inte hur långt det kommer bli då jag inte har någon GPS i klockan (ja, det finns löparklockor med GPS och jag vill ha en).
Men jag satsar på att vara ute i minst 1 timme och 45 min. Springa springa springa.
.
Igår hade jag en mycket trevlig dag.
Gick och handlade med Ramsingen, och glömde såklart att köpa honung, vilket stod högst upp så handlarlistan.
Vi köpte massor av godis och gick hem och satte oss i Carolines soffa. Filmer och tjejsnack är precis vad man behöver i slutet av veckan. Känner nu hur mycket jag saknar klassen! Jag får ångest bara jag tänker på att behöva öppna en bok, men alla människor. Jag tror inte att jag någonsin skulle kunna kommit i en bättre klass! Har enormt med människor runt omkring mig som betyder och som faktiskt tycker om mig också. Det är en underbar känsla som infinner sig i magen när man tänker på detta.
.
Jag har också kommit på att jag har alla möjligheter i världen att få mitt liv att se ut precis som jag vill. Det har jag också kommit på nu i dagarna och det gör mig också väldigt lycklig.
.
Nu blir det dock läkemedelsberäkning... Det är väl det negativa just nu.

Kommentarer
Postat av: farmor

Jag älskar dig Du fixar allt Det finns både positivt o negativt i livet. Det hör till oss människor.

Läkemedelsberäkning hörs kul ut. Tänk på oss gamlingar

2010-11-01 @ 13:49:04
Postat av: Ida

Läkmedelsberäkning är ganska kul faktiskt :) Det är bara koncentrationen som fattas.

2010-11-01 @ 18:41:37
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0