Jag förstår inte riktigt hur jag

100media_imag039 (MMS)

Jag förstår inte riktigt hur jag egentligen ska hinna med denna dagen. Seminarium, lämna in fältstudien, träna, ut och gå med Hebbe och sedan är det Harry Potter! Där emellan någon gång ska jag laga middag och helst sitta ner och vila en stund oxå. Ja ställde mig på vågen i morse och grät en skvätt. Jag äter fan inte onyttiga saker och jag tränar definitivt inte mindre än vad de flesta andra gör. Ska nog ta och slänga ut det där fanskapet.


Kommentarer
Postat av: Lina

Vågen visar bara en siffra, det viktiga är hur man mmår!

2010-11-17 @ 12:59:13
Postat av: Ida

Så sant så sant. Men ack så frustrerande.

2010-11-17 @ 18:55:17
Postat av: farmor

jag kan allt om vågar. Jag väger mig på 3 Perfekt. Har gått ner 13,5 kg sedan mars. Slå det om ni kan. Är sorgligt nog tjock än. Men det finns hopp tro mig

2010-11-17 @ 22:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0