IT'S AN ADVENTURE BABY!

Det är väldigt frustrerande att inte känna sig stressad när man har tenta på lördag. Det är väldigt frustrerande också att jag verkar ha blivit immun för koffein. Eller det tar någon timme innan det verkar tydligen. Jag vill just nu göra allt utom att plugga. Framför allt vill jag ut och springa! För det kommer det inte bli något av förrens på söndag! Idag hade det varit perfekt, det regnar inte ens. Men icke! Det är tydligen viktigare att plugga just nu, och sedan kommer städning som prioritet #2 på listan. I morgon kommer syster, och man vill ju att hon ska i alla fall få ett intryck av att jag är skötsam och ordentlig av mig.
Och därför måste jag sätta igång och plugga typ för två timmar sedan och sen måste jag börja städa typ för en vecka sen.
.
Var på hemligt uppdrag med Carro idag med. Vad det är får ni reda på i nästa vecka. Typ på måndag. :)
.
Here we go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0