I WILL BE BROWN

Jag har suttit på bibblan i nästan 10 timmar idag. Det är faktiskt väldigt länge, men nu är vi faktiskt i princip färdiga med seminariet vi ska ha på tisdag. I morgon ska jag börja läsa boken vi ska ha på seminariet nästa fredag och jag ska även börja strukturera upp tentan jag har nästa lördag. Även att vi har mycket att göra så känner jag ändå att jag har läget under kontroll.
.
Något annat som inte är under kontroll för tillfället är min träning. Har inte tränat sedan i torsdags, inte ens tagit en ordentlig promenad! Det har varit praktik, långa skoldagar och regn som varit i vägen. Och nu misstänker jag även att en förkylning börjar komma smygandes. Eller är det en sträckning, kändes såhär när jag hade sträckt en muskel mellan revbenen och jag var helt säker på att jag hade fått lunginflammation, då var jag fan nästan sängliggandes och det gjorde så ont när jag andades att jag blev helt svettig. Fullt så illa är det inte nu, men det värker i hela rygg-nacke-hals när jag andas.
.
I morgon blir det en två timmars promenad. Jag ska leta upp nya löparrundor och så ska vi se om diciplinen håller för allt regn som inte verkar vilja ta slut.
.
Nu ska jag gå ner till Stubor och sola lite tänkte jag. Skönt att lägga sig med mp3n och bli lite varm och avslappnad för att sedan slänga sig i soffan med en kopp te och Greys.
.
Såhär ledsen är jag över regn, rusk och min värkande nacke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0