GIRLS NIGHT IN

Sitter här mitt i städningen och funderar. Är det för tidigt att sätta upp julpyntet idag? Ska jag vänta till åt minstånde onsdag eller torsdag? Jag måste ha det uppsatt innan fredag i alla fall, då kommer mamma och hämtar mig. Åh! Sen måste jag köpa nya dukar i vilket fall som helst. Kanske ska ta och vänta till nästa vecka så jag kan in till stan och köpa lite nytt. Det är ju faktiskt roligare att sätta upp nya saker än det gamla som man köpte bara för att man skulle. Får ta mig en funderare över detta sen när jag ska ut och springa milen. Ska bara äta ett ägg och damsuga lägenheten innan.
.
Ikväll är det mys med Carro och Annie. Tv-spel, bakning, mat och film stod det visst på schemat. Förhoppningsivs hinner vi också köra upp och kolla var veterinären ligger.
.
Kyss.

Kommentarer
Postat av: linnea

Jag har julpyntat nu! SÅ mysigt!

2010-11-20 @ 15:05:01
Postat av: ida

Då får väl jag med ta och göra det, då är jag inte först i alla fall ;)

2010-11-20 @ 15:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0