EN UNDERBAR TJEJ

Vilken härlig kväll jag hade igår!
Tog tag i mig själv och stack ut och sprang. 5 km blev det och jag höll ett riktigt bra tempo. Det måste ha varit för min nya jacka som fick energin, endorfinet och adrenalinet att pumpa!
Hade inte heller några känningar av varken rygg eller knä.
Sedan satt jag här hemma, tittade på idol och åt god mat och godis.
Jag har verkligen glömt bort hur skönt det kan vara att vara ensam. Det är inte många kvällar jag är det, jag vet inte riktigt vad det är jag är rädd för. Men nu efter igår så kommer jag nog uppskatta det mer :)
Ikväll är det fest minsann. Eller ja fest och fest, vi ska ut och snacka och ta ett par drinkar bara :) Det kommer bli mys minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0