DET GICK BRA

Alla rätt på läkemedelstentan på första försöket, det tycket jag är duktigt i och med att jag faktiskt knappt pluggat ett skit.
Blev inget plugg igår kväll heller då det oväntat plingade på dörren i stället ;)
.
Men nu sitter jag, Ramsingen och Carro här i bibblan och fixar inför kursens första seminarie vi har på tisdag, tänkte att vi skulle bli klara med det i morgon för hoppningsvis. Vi jobbar tillsammans i alla grupparbetena vi har denna kursen så det känns skönt att kunna lägga upp det precis som vi vill utan att behöva ta hänsyn till någon annan. Och det känns också som att vi alla pluggar på samma sätt och är på samma nivå. Jag gillar oss :)
.
En sak som är väldigt tråkig är att jag tror jag börjar bli sjuk. Eller så har jag sträckt mig och att det är det som påverkar mig.
Men jag har sjukt ont i nacken, ner i ryggen och ont vid djupandning. Men jag vet inte om jag har ont i halsen för att jag sträckt rygg/nacke eller om jag har ont i rygg och nacke för att jag har ont i halsen och börjar bli sjuk? Jag vet fan inte. Vi får se i morgon.
Börjar få panik över min träning. Inte sprungit sen i torsdags!
Det är ju i och för sig inte kul att springa när det är bäckmörkt ute och det samtidigt ösregnar. Men jag måste få fram självdiciplinen till att göra detta också.
.
Nu, eftersom jag inte vill träna eller gå i ösregn och mörker ensam så intar jag soffläge resten av kvällen. Massa te och kanske en morot för att vara lite nyttig.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0